söndag 25 september 2011

Mysiga höstdag

Kristoffer jobbar hela helgen, trist tycker Lowa och jag, så igår tog vi bilen och åkte till Flen för en heldag i solen. Tog en runda på "stan" med syster Åsa, sen blev det mest fika och häng i trädgården. Lowa älskar att vara i Flen hos sin mormor & morfar. Där finns mycket spännande saker, bärbuskarna måste vara favoriten (vinbär). När vi begav oss hemmåt åkte Åsa med in till stan för att sedan gå vidare på fest, medans Lowa och jag överraskade Kristoffer utanför hans jobb vid stängning.

Kvällen var hemsk, jag hade så fruktansvärt ont i höften (värst vänstra sidan bak) att jag knappt kunde röra mig. Att ta mig runt i hemmet var ett helvete, så jag gav upp och la mig vid 22-tiden.

Nu har gumman och jag fått i oss lite lunch. Hon sover och jag ska göra detsamma, smärtan i höften är tillbaks - och det lär bli värre under dagen så jag gissar att kvällen blir lika jävlig som igår. Trist.

På eftermiddagen får vi fikabesök av Lowas morfar som är i krokarna och flyger flygplan. Eventuellt att Madde och barnen kommer hit också. Mysdag helt enkelt med minsta möjliga måsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar