måndag 12 december 2011

Drömgranen



Här har ni min drömgran, säkert eran också nu när ni ser bilden? Jag dööör. Dock kommer våran gran (tyvärr) inte se ut såhär i år - Kristoffer har bestämt att röda julkulor i granen är ett måste! Det tar emot, ville verkligen ha en sådan här gran, men jag får ge mig. Vi kanske kan köra varannat år? Då får ju båda som man vill.

Vår gran kommer gå i vitt (helvita julkulor utan glitter o krimskrams finns inte, har letat överallt - så imorgon ska jag fixa på mitt egna sett. Mer om det i ett annat inlägg), silver och rött. Blir fint det med :) Bild kommer så fort granen står på plats.

3 kommentarer:

  1. De har vita på Panduro!
    /Sanne

    SvaraRadera
  2. Svar: Åh, typiskt att jag inte tittat där :(

    SvaraRadera
  3. har med sett där. men ja tror man får göra dom själv men inte helt 100

    SvaraRadera