tisdag 6 december 2011

Wilton tränar



Wilton ligger på golvet och tränar nacken, inte någon jättefavorit enligt honom.

Godmorgon. Vi har varit vakna sen 7, det är då klockan ringer och jag brukar amma Wilton innan vi går upp. När han har ätit vaknar Lowa och får kläder samt frukost, sen är det borsta tänder och påklädning som gäller för att sedan åka eller gå till dagis. Idag flöt allt på smärtfritt, oftast kan det bli lite smått stressigt.

Tror ja glömt berätta att Wiltons mage är mycket bättre nu. Han har inte alls lika ont som han haft då det var näst intill kolik. Nu har vi ökat Minifomdropparna samt börjat med babymassage på magen. Han bajsar och pruttar mycket mer nu. Att några fisar kan göra 2 föräldrar så lyckliga, haha.

Har fått i mig två koppar kaffe samt en tallrik gröt, så nu känner jag mig laddad inför dagen. Vi ska snart bege oss ut på den andra promenaden för dagen - Lowa ska hämtas på dagis.

I eftermiddag när Kristoffer slutat jobba ska vi storstäda hela huset, gud så jag längtar, älskar när det är snyggt och rent runt mig. Städningen har liksom inte hunnits med, men idag så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar