lördag 7 januari 2012

Shoppingtur



Igår var Kristoffer ledig, så vi bestämde oss (som ni vet) att åka på en shoppingtur till Örebro - Marieberg. Det första vi gjorde när vi kom dit var att besöka Ikea. Blev en god lunch innan vi började shoppa. Det mesta vi köpte var till Lowa. En hel del fina saker som ska tillhöra nya projektet som jag håller på o snickra ihop (nu kanske ni kan gissa vad det är jag gör till Lowa?)

Äntligen fick jag tag på "Pokal" vinglasen som kommit tillbaks i sortimentet. De kostar bara 9 kronor, löjligt billiga. Så fina. Det är inte bara jag som vill ha dom har jag märkt då de sålt slut på Ikea i kungens kurva & Linköping. Jag roffade åt mig 12 st och nu pryder de skåpet i köket som ni kan se på bilden ovan. Dessa ska få flytta in i vitrinskåpet "Liatorp" som vi ska få köpa av Fredde.

När vi var nöjda o klara på Ikea åkte vi till köpcentret. Först blev det Jula, jobbyxor åt Kristoffer samt en kupevärmare för 800 spänn, inte jättekul men jävligt skönt att sätta sig i en varm isfri bil.

Hittade även 2 st supersköna amningsbehåar på Triumph. Det bästa va att de låg på 50% rabatt. Modellen skulle utgå. Så jag slog till på två för 400 kr, riktigt nöjd.

En mysig familjetripp som vi gärna snart gör om.

1 kommentar:

  1. Super fina vinglas! :) Även vi har serien Liatorp hemma, mycket fint! :D
    Många kramar!

    SvaraRadera