tisdag 24 januari 2012

Tisdag

Nu har jag och Kristoffer beställt lite varor från H&M. För mig blev det bara två saker - klänningen jag bloggade om igår samt ett par svarta jeans. Dock inte i någon storlek jag kan ha nu utan det fick bli en aning mindre. Då har jag en liten morot! Barnen och Kristoffer fick såklart också lite nytt. Perfekt med 10% rabatt på hela köpet.

Nu åker vi in till stan o handlar innan Kristoffer börjar jobba. Sen blir det hämta gumman från dagis, lunch, sova, åka till Flen, gå en prommenad runt stan. Jag är fortfarande förkyld så nåt besök till Friskis har det inte blivit. Däremot har jag varit duktig med promenader. Tyvärr tror jag inte det gjort så stor skillnad på vågen då jag tex igår åt lite choklad på kvällen. Fan så gott när man väl äter men ångrar sig lika fort. Inte lätt när man har en godisråtta till sambo. Massa gott när man öppnar kyl, frys & skafferi.

Nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar