torsdag 9 februari 2012

Härligt med fredag

Wilton är ammad, Lowa på dagis och här sitter jag o laddar dagen med havregrynsgröt, mosade hallon och mjölk. Även kaffe, ett måste. Tänkte ta en PW idag, men det är 20 minus och där tappade jag suget. Åker ist till gymmet och kör kondition på crossen. Mina muskler får vila idag, och jag får vila imorgon :). Igår blev det en semla till fika som smakade helt ljuvligt, som jag sagt förut så kan man äta när man tränar. För mig funkar det inte med en massa förbud, men för den delen ska man såklart inte moffa.

I eftermiddag ska ja och barnen hem till Malin och barnen på kaffe och lek. Ska bli jättetrevligt. Sen svänger vi förbi mina föräldrar när vi är i Flen. Och så ikväll när Kristoffer slutat jobba ska jag stressa ner och njuta av helgen som vi får tillsammans med K som är ledig. Lycka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar