måndag 27 februari 2012

Helgen






Helgen har varit underbar på alla sett och vis. Hunnit mycket roligt med familj i ett strålande vårväder.

På lördagsmorgonen efter en god och lång frukost packade vi ihop oss och åka till Flen där syster Emma skulle fortsätta färgandet av mitt hår. Dagen innan slängde vi i en blond sandfärg i hela håret, som tyvärr blev alldeles för mörk för min smak och som även skiftade lite i grått. Så lördagens fix blev massor ljusa slingor i hela håret. Äntligen fick vi fram ett fint resultat, inte sådär pissgult som det lätt annars blir.

På eftermiddagen fick Lowa stanna hos sin mormor och morfar medans vi andra åkte en sväng till Eskilstuna då jag var i akut behov av ett par nya skor då mina gått sönder totalt. Hittade skor, men även ett par galet sköna leggings (älskar't) i tjockare material som är tusen gånger snyggare än vanliga leggings. Också något jag behövde! Har typ noll snygga byxor, och speciellt inte dom jag hade på mig. Fick höra det av syrran när jag provade skor - typ tre gånger så stora så det liksom hänger i rumpa (haha blir ju så när man tappar kilon). Ska köpa massa fina nya kläder när jag börjar närma mig mitt mål.

Kvällen avslutades med melodifestivalen. Inte någon höjdare den här lördagen men ändå värt att se.

På söndagen åkte vi in till stan där vi besökte sjukhuslekparken. Superhärligt väder. Lowa älskade den lekparken, men även vi föräldrar. Vi skulle ta oss en fika på stan innan vi begav oss hem tänkte vi, men typ halva Katrineholm tänkte samma sak så vi köpte med oss och fika hemma ist.

En PW med Wilton i vagnen samt ett träningspass på Friskis hanns med också.

Våran helg i stora drag! Mycket härlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar