tisdag 7 februari 2012

Tisdag



Sitter med en kopp kaffe och njuter av lugnet. Barnen sover och jag gör minsta möjliga. När dom vaknat blir det mellis, sen blir det lekparken eller pulkaåkning/promenad - Lowa får bestämma.

Pallrade mig iväg till gymmet idag med. Sjukt jobbigt. Körde HIIT och det gör min kropp helt mör. Därefter styrka med dom krafter som fanns kvar. Imorgon blir det vilodag.

Får se om vi får besök av mina syrror idag, vore trevligt. Lowa hade blivit överlycklig. Då blir det full fart här hemma, det vill jag lova.

En till sak, kom i mina "smaljeans" idag. Dom satt inte bra - tajt, men snart kommer jag kunna använda dom och de sitter skönt. 1 vecka efter förlossningen fick jag inte ens upp dom över låren!

3 kommentarer:

  1. Bra gjort Anna! Himla skön känsla!

    Keep up the good work!

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja en grymt skön känsla. Då får man belöning efter alla svettiga timmar på gymmet ;)

    SvaraRadera