torsdag 8 mars 2012

Besök

Har inte haft tid (eller lust) att blogga i ett par dagar. Vi har nämligen haft besök av barnens farmor & farfar sen i måndags. Nu har dom precis åkt hem (det tar sin lilla tid att åka 50 mil) och det är alltid lika tråkigt. Men som tur är så ses vi snart igen, vi tänkte nämligen åka upp till dom (Sveg) över påsk. Första långa bilresan för Wiltons del, hoppas det går bra. När vi åkte första gången med Lowa så var hon lika gammal som Wilton är nu så det borde gå helt okej, kan dock vara liiite jobbigare att åka långt med två barn, men men.

Det har varit full rulle och vi har hunnit en hel del dom här dagarna. Restaurangbesök, klippning, fika, lek & bus, jag har tränat x2, besökt Lager 157, shopping på stan + en fika där med, hälsat på mina föräldrar, med mera.

Nu ska vi snart in till stan. Kristoffer och barnen ska till lekparken medans jag ska svettas på gymmet.

Jättetråkigt väder idag, grått & kallt - gillas inte.

1 kommentar:

  1. Haha japp, jag scannar mig varje vecka. Varje tisdag. Det är INTE kul - men sporrar en ännu mer såklart. Ofta (jämt?) stirrar man man bara på sin totala vikt. Men det beror ju på HUR det är fördelat i kroppen. Muskler väger mer än fett. Och genom att äta bra mat (proteiner) så omvandlar du fettet till muskler. Så där är scanningen ruskigt bra för att se hur man ligger till.

    Jaa, vi är sjuka hela tiden känns det som. Senaste månaden har det varit någon hela tiden! Nu är det "bara" jag som tur är. Hoppas barnen slipper den här gången.

    Ja, det är större pärlor som de (främst Thexas) använder. Tror de heter Maxipärlor. Finns på Panduro och på Britt-Maries pyssel & pynt. Har de inte det inne så beställer de hem det kostnadsfritt åt dig. :)

    Hoppas ni mår bra och får den bästa fredagen!
    Puss på er finingar!

    SvaraRadera