fredag 9 mars 2012

Träningsvärk

Jag har sån sjuk träningsvärt i ben/rumpa, kan knappt gå - och absolut inte ner för trappor. Sätta sig i soffan är också en jäkla pärs. Men värken är ju bara ett bevis på att jag körde hårt på gymmet igår.

Fick en del råd av gyminstruktören Benke igår. Han hjälpa mig en hel del och visade nya bättre övningar som jag ska köra på. Jag var tydligen väldigt stark enligt honom, fick höra det flera gånger och det peppar. Min vanliga planka som jag kör x3 kan jag avancera och göra på pilatesboll ist. Han visade även lite benövningar med vikter som har gjort mina ben helt möra idag, haha.

Imorgon (lördag) tänkte jag ställa mig på vågen efter 3 veckor utan vägning. Lite nervös, har haft flera dagar då jag inte ätit lika nyttigt som jag brukar. Restaurangbesök, fika på stan, kalas m.m. gör att det slinker ner lite för mycket av det goda. Får helt enkelt se imorgon vad vågen visar. Som sagt - lite nervös. Håll tummarna för ett hyfsat resultat. Om inte, nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar