torsdag 15 mars 2012

Tröttast i stan

Efter tre koppar kaffe börjar jag äntligen känna mig som människa igen. Helt sjukt vad trött jag varit i ett par dagar. Wilton har bökat om kvällarna/nätterna. Vi är bortskämda med att han somnar runt 19 efter några nappinstopp i sin egna säng och vaknar 1-3 gånger för att amma. Nu har det bökats, viftas, gnällt och skrikigt - inte sova! Han sommar dock om jag ammar honom till söms och han får ligga bredvid mig, men som ni vet så sover jag dåligt då. Det gör det inte bättre att ha en snarkandes Karl bredvid sig heller, haha.

När Wilton väl somnat så börjar Kristoffer snarka, suck. Inatt delade vi faktiskt upp oss så jag kunde få sova någelunda. Kristoffer tog extrasängen medans Witon och jag tog dubbelsängen. Visst har jag sovit bättre men är fortfarande sjukt trött. Saknade K inatt och han mig så det får inte bli nån vana.

Tur det finns kaffe. Idag är barnen glad och nöjda här hemma. Mina små liv. Vi har en mysdag med Pippi, dans och sång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar