torsdag 26 april 2012

Kaffe i mitt hjärta

Har känt mig lite nere de senaste dagarna. Beror säkert på att ja/vi varit sjuka. Barnen har varit gnälliga, föräldrarna trötta, dåligt med sömn, bara sitta inne gör mig galen, inte träffa någon pga smittorisken. Kändes bara jobbigt att kicka igång dagen idag.

Tog min första kopp kaffe förut sen i måndags (innan ja började bli dålig,) och ÅH va god den var. Den koppen gjorde att jag började må bra igen. Hur konstigt låter inte det egentligen, haha.

Vi familjen har haft en mysig dag än så länge. Vi har läst, lekt, sjungit, myst i sängen, kollat på bompa, pussats och kramats. Snart får vi besök av min syster Emma - på egen risk sa jag! Ska bli trevligt. Barnen lär bli överlyckliga. Är sugen på att baka något, men vad?

Hepp, en kopp kaffe på det här!

2 kommentarer:

  1. Oh vad skönt att ni är friska igen! Fy fasen alltså! Och att vara riktigt sjuk samtidigt som barnen är det kan ju vara det jobbigaste som finns! Usch!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Stackars er som varit så sjuka. Men vad skönt att ni är friska igen. Hoppas verkligen att ni får vara friska nu. Jag längtar till vi ses. Många kramar/E

    SvaraRadera