fredag 15 juni 2012

Fredag & lite shopping


Idag jobbar Kristoffer kväll, och sen hela helgen. Det är så himla tråkigt. Men det är bara 2 veckor kvar tills Kristoffer börjar sin semester. Vi längtar.

På förmiddagen åkte vi in till stan för att uträtta några ärenden. Jag hämtade ut ett paket från H&M - jag har beställt en bikini (plus lite annat till resten av familjen) som jag förhoppningsvis kan ha (tog två olika storlekar så jag kan skicka tillbaks den som inte passar, hoppas förresten nån passar, ska prova strax).

När vi va på stan hittade jag faktiskt en jättefin klänning som jag tänkte ha på Wiltons dop. Såg en massa annat fint också men hann inte prova då Lowa skulle hämtas på dagis 11.15. Jag är i stort behov av en uppdatering av garderoben. Det har jag sagt hur länge som helst nu men när jag uppdaterar blir det med 1 max 2 plagg åt gången. En tur till Lager 157 vore på sin plats. Jag är väl värd lite nya kläder när jag varit så duktig och gått ner i vikt? Blir alltid att jag går till barnavdelningen och tittar åt mina älsklingar istället för åt mig själv.

Nu ska jag plocka fram lite mellis, sen ska vi ut på gården så Lowa får cykla lite, och så tänkte jag vi skulle blåsa lite såpbubblor. Det får bli en lugn hemmadag resten av dagen. Imorgon blir det kalas i Flen för bror som fyllt för några dagar sedan.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar