tisdag 12 juni 2012

Typiskt

























Ni minns att jag skrev om klänningar till bröllopet vi ska på i sommar? De flesta som kollade på alternativen jag la upp, och alla jag frågat, sa att klänning nr 3 var finast och skulle passa bäst. Även jag föll för 3.an. En klänning som inte bara funkar till bröllop utan till andra "festliga" tillfällen, tex Wiltons dop som äger rum den 21/7 i Svegs kyrka.

När jag sedan, ett par dagar efter jag publicerat klänningarna här på bloggen, skulle klicka hem den rosa drömmen var den självklart slut. Det är min tur det. Jag får helt enkelt börja på ruta 1 igen och kika runt bland havet av klänningar. Om ni ser denna, eller någon liknande som skulle kunna passa till ett bröllop får ni gärna hojta till. Tack!

1 kommentar:

  1. Kolla bon prix dom har haft fina fest klänningar.

    SvaraRadera