söndag 5 augusti 2012

Jakten på klänningen

Ni som följer min blogg vet att vi ska på bröllop snart, 11 augusti (nästa lördag) för att vara exakt, vilket vi ser fram emot väldigt mycket. Det är inte varje dag man är på bröllop, har faktiskt aldrig varit på någon väns bröllop förut, bara bröllop inom släkten. Kul ska det bli.

Jag har haft beslutsångest när det kommer till vilken klänning jag ska ha på mig, klädkoder hit & dit. Klädkoden på detta bröllop är kavaj, vilket man kan säga med ett ord är finklädd. Exakt vad koden kavaj är får ni googla, orkar inte rabbla här, haha.

Klänningar hit och klänningar dit, och en beställningfrån Nelly.se. Nu har jag äntligen bestämt mig vilken det blir, och det känns rätt! Ni får se på lördag, här får ni ett litet smakprov iaf. Vad tycker ni, det lilla ni ser?

2 kommentarer: