måndag 17 september 2012

Färgen på håret

 
Det blev inte någon jättestor skillnad när vi ljusarefärgade håret, men vi lyckades få bort den blekta-gula-känslan vilket var det vi helst av allt ville. Nu är jag dock sugen på att gå ett steg mörkare, typ någon färg av de ovan. Hur snygga som helst. Frågan är om det går att få fram en sådan färg och om jag passar i det?
 
Hösten är här och jag är redo att göra en liten förändring till något mer varmare blond färg - typ sandblond. Mitt hår på bilden är inte rättvist, tycker det är lite mörkare i verkligheten. 

2 kommentarer:

  1. Gynnings hårfärg är att dö för!

    SvaraRadera
  2. Den färgen högst upp till höger tycker jag va skitfin!
    Och du, gällande byxorna. De ÄR stretchiga! Haha. Jag skulle kunna tagit en storlek mindre tom tror jag. Och så står det att man inte ska tvätta de så ofta heller, typiskt. ;) Så nu när jag använt dom en del så är de både mjuka och stretchiga! :) Kram!

    SvaraRadera