söndag 9 september 2012

Veckans vikt & kost

 
Det är ju typiskt - när träningen flyter på som aldrig förr, konditionen är på topp och jag känner verkligen att jag blir starkare och starkare - ja då åker jag på en mildare förkylning.Tack för den! I och för sig är jag bara lite snuvig och håller verkligen tummarna att den stannar där.
 
Den här veckans träning och motion har gott riktigt bra. Många PW:s och en hel del träningspass. Kosten har jag även den skött, med vissa små undantag. Trodde jag skulle märke mer på vågen än - 0,5 kg. Kändes lite surt. Jag får trösta mig med att muskler väger mer än fett - men det viktigaste av allt - jag känner att kläderna, framför allt mina brallor, sitter lösare än för ett par veckor sedan. Man ska väl inte stirra sig blint på vågen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar