torsdag 20 december 2012

Rea i mitt hjärta



H&M:s rea är i full gång, perfekt för en mammaledig morsa med ganska tunn plånbok som mig, haha. Jag slog till på dessa tre skönheter (samt 2 toppar 30:-/st). Har ju inte allt för många kläder jag kan ha längre (hej tält), så jag kände jag skulla unna mig.

Klänningen är riktigt snygg, speciellt med svarta tunna strumpbyxor till. Jackan är grym även den. Finns en liknande från Mango som är väldans mycket dyrare än denna, så kap nu på rean. Blått är snyggt till våren/sommaren. Va tror ni, gjorde jag bra köp?

Klänning 150:-
Väska 70:-
Jacka 250:-

2 kommentarer:

  1. Oj så mycket fint du har hittat! De har massor av barnkläderpå rean på HM nere på stan nu såg jag igår. :)
    Då ska jag skicka ner Emil till Rusta för att spana in julgranen, jättebra pris ju! Vi har bara hittat fina för 1200 och uppåt. Känns ju sådär kul pris! Haha.

    "Snöbollarna" smakar inte så jättemycket citron. Jag ahde i 1,5 msk som det stod i receptet men det smakade knappt något då så jag hade i nästan en msk till. Beror ju på hur mycket citronsmak man vill ja, bara att smaka av :) Jag hade Marabous vita choklad bara, inte någon blockchoklad här inte! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det var bra fyndat av dig, snygga saker

    SvaraRadera