torsdag 7 februari 2013

Träningsvärk, proteinpulver & tjejmys

 
Åh, skön träningsvärk i ryggen börjar sakta men säkert komma smygandes. Brukar inte har träningsvärk där, men den här gången måste det beror på de extra vikterna jag hängde på igår på skivstång/intervall-passet vid ryggövningarna. Inte för det kändes så stor skillnad där och då, men jag tror det gjorde liite nytta iaf.
 
Nu är mer proteinpulver på väg hem till mig. Verkligen behövligt då mitt är på gränsen till slut. Blev en ny smak den här gången - Kiwi/yoghurt, hmm hoppas den är god. Min favvo va såklart slut för tillfället. Ah vi får hoppas den funkar i smaken, annars får jag klunka fort, haha.
 
Ikväll blir det tjejmys hemma hos Helena. Vi har bestämt att göra en tacogratäng med philadelphiost i och massa annat smarrigt, tillsammans med en stor sallad. Det ska vi gotta oss med ikväll och babbla. Vid 19.15 är det dags för ett pass på Friskis, då ska hon och ja nämligen boxas mot varandra. Ska bli grymt kul. Har varit på det 1 gång tidigare och det var riktigt skoj (och svinjobbigt), dagen efter hade jag träningvärk i typ hela kroppen, haha.
 
Ha en fin och snöig torsdag!
 

3 kommentarer:

  1. Du måste tipsa mig om det bästa proteinpulvret sen när jag drar igång :-) Puss på dig!!

    SvaraRadera
  2. Svar: Det lovar jag att göra :) puss kram

    SvaraRadera
  3. Johanna - mamma till Leia9 februari 2013 kl. 03:48

    Vad brukar du köpa? Tycker detta är en sån djungel och är så kinkig.. Vad är minst äckligt liksom ;)

    SvaraRadera