fredag 22 mars 2013

Nytt in

De här tre små go'bitarna från H&M har nyligen flyttat in i vårat kök. Jag älskar pasteller, ska in mer sånna färger i vårat hus hade jag tänkt. Blir till att inviga dessa imorgon på Kalaset.

Just nu har jag en bild i mitt huvud som ploppar upp flera ggr per dag. Det är hur jag ska fixa om lite i vårat kök. Det ska köpas ett avlastningsbord som jag hittat (och är billigare nu, men nej får snällt vänta och se hur rik, läs fattig, man är efter räkningarna är betalda i slutet av månaden). Samt annat smått och gott jag tittat ut och vill ha, mycket lull-lull som ni säkert vet. Och den där kitchenAid som jag länge velat ha. Typ drömma vidare ett tag till antar jag.

Aja jag får helt enkelt nöja mig med kakfaten och kakburken så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar