fredag 5 april 2013

Nya träningsskor


Jag har länge suktat efter dessa skönheter, Nike Free run+ 3. Finns i alla olika färger men just dom här är de jag föll pladask för, och typ alla andra. Dom är nämligen slutsålda både här och där, och ikväll lyckades jag haffa det sista paret och perfekt att det var i min storlek också.
 
Nu hoppas jag ja blir lika nöjd som alla andra verkar vara. Mina gamla Nike har verkligen gjort sitt. Hål i högra skon samt dålig stötdämpning. Det sägs att ett par träningsskor i snitt håller ca 1 år om man tränar 2-3 ggr/vecka. Som ni vet har jag tränat mycket mer än så och gör fortfarande! Dom är slut alltså och jag kan gott unna mig nya.

2 kommentarer:

  1. Åh, vill du berätta om din hälsoresa? Hur du tränar och äter? Så inspirerande!!/S

    SvaraRadera
  2. Vad mjuka och sköna de ser ut. :) Vart har du köpt dom?
    Kraam!

    SvaraRadera