fredag 12 oktober 2012

Fredag och planer

Gud så skönt med fredag. Helgen kommer vara extra bra för Kristoffer är ledig. Vi ska iväg och köpa bilbarnstol åt Wilton (har inte kommit till skott med det än, men nu så). Vet fortfarande inte vilken sort/märke vi ska slå till på. Den får iaf inte vara för stor och klumpig. Men det är imorgon det.

Nu har vi hämtat hem en glad Lowa från dagis. Vinteroverallen fick plockas fram imorse. Även lite varmare skor, vantar och mössa. Hon var väldigt trött efter dagis, så efter lunch gick hon raka vägen till sängen. Så skönt att båda barnen sover lunchlur samtidigt, då får jag vila lite också. De senaste nätterna har inte varit jätteroligt. Tänder! Jo Lowa sover fortfarande på dagen, och sen även hela natten utan problem. Hon behöver den sömnen. Hur sover era 2-3 åringar?

Efter mellis åker vi in till stan för att möta upp sambon som stämplar ut och tar helg efter sin vecka som chef på Lidl. Lika dant nästa vecka. Vi byter bil, jag styr mot Friskis där det nalkas ett corepass och sen ett medelpass. Riktigt skönt att köra fullt ut innan helgen för att sedan ta fredagsmys. Kristoffer och barnen ska strosa på stan och sen till sjukhuslekparken, roligt, Lowas favvolekpark.

Trevlig helg

1 kommentar:

  1. Låter som en skön start på helgen.
    Här blir det middag med älsklingen sen så får jag lägga mig skapligt eftersom jag ska jobba lördag och söndag.

    SvaraRadera