onsdag 23 januari 2013

Bus & bad

Idag har Kristoffer varit ledig, så Lowa fick vara hemma från dagis och vi begav oss till Flens badhus. Lugnt, skönt och fint barnbad, ganska så nytt dessutom. Har inte testat Katrineholms nya än, men det kommer. Barnen tyckte det var superkul att plaska sig trötta, även vi föräldrar såklart. En mysig stund tillsammans med våra fina. Det ska vi göra om snart igen.

Tack för alla era fina kommentarer. Kul att ni engagerar er och tar er tid att skriva ett par rader. Det är sånt som gör det kul att blogga ska ni veta, när jag ser att ni finns mina läsare, veta vad ni tycker & tänker samt vad ni gillar att jag skriver om. Mer om det tack.

Dagens träning är avklarad. Blev skivstång/intervall. Jag va grym, yes box man får säga så. Jag gör´t, hatat om ni vill, men jävlar va jag öste. Svetten lacka! Även idag en härlig ledare.

Sov så gott. Hoppas ja också gör det. Har en envis hosta som smyger sig fram på nätterna och håller mig vaken. Den gör mig smått galen.

2 kommentarer:

  1. Sofia- mamma till Maja och Elton23 januari 2013 kl. 13:14

    Bra att du öste Anna..lite för mig oxå hoppas ja?! Härligt med kvalitetstid me fina familjen..nästa gång joinar vi gärna :-)

    SvaraRadera
  2. Självklart öste jag för dig med :) det var tomt där utan dig. Nästa gång hoppas ja du är på/frisk så öser vi tillsammans. Det är klart ni ska med och bada med oss :) vore superkul. <3

    SvaraRadera