söndag 18 oktober 2009

Jävligt underskattat

Kvällen igår var himla trevlig. Först blev det gott att äta hemma hos mig tillsammans med vännerna. Jag bjöd på smörgåstårta, vem gillar inte det liksom? Sedan blev det vin, och för min del den alkoholfria drinker. Mycket väl godkänd måste jag säga.
Hassle var grym. Men fan va jobbigt det är att gå nykter på krogen där ingen tar hänsyn. Folk ska bara fram, trängs, dansar och ramlar över folk, och vi ska inte tala om allt glassplitter överallt. Men det var intressant och se hur folk betedde sig. Dock var det väldigt mysigt att komma hem till älsklingen igen, krypa ner i en varm säng och vakna upp PIGG dagen efter. Helt klart jävligt underskattat.
Kvällen i stora drag var alltså väldigt lyckad. Bjuder på en partybild på mig innan vi begav oss iväg.

1 kommentar:

  1. Faan vad snygg du var ;)håret blev ju bra ju, tur att emma kan sin grej . ;)

    SvaraRadera