onsdag 9 december 2009

Drömvärld

Har sovit ganska bra inatt som tur är. En sak som ständigt besöker mig på nätterna är denna kramp i vaden (ena vaden). Så fort jag sträcker på mig i sängen känner jag att krampen är på väg, hemskt. Samtidigt som jag sträcker på mig får jag som "drag" i ena ljumsken. Har berättat detta för min barnmorska och hon sa att det var nått som töjer ut sig nu när livmodern blir större och större. Igår natt kunde jag dock inte sova ett skit, fast då var det tankarna som snurrade ist, och konstiga drömmar, haha. Inatt var drömmen att vi fick en liten pojke :)

Idag ska jag fika med Carro. Vi har inte träffats sen hon var i vecka 40 och bara väntade på att hennes bebis skulle komma ut. Nu några veckor senare är det dags för fika igen. Och så har vi blivit bjudna på namngivningscermoni nästa Lördag. Pressent är redan inhandlat :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar