måndag 14 december 2009

Måndag!

Har blivit väldigt mycket jobb på sista tiden (som igår så körde jag 10,75 timmar), det tar på krafterna om jag säger så, men ändå så är det kul och väldigt välbehövligt med en massa pengar. Vet inte alls hur länge jag kommer orka jobba så jag tar det jag får när jag fortfarande klarar av det. I vilket fall som helst så har det blivit så mycket jobb att jag inte haft någon ork att ta tag i hemmet. Mina julblommor har vissnat, dukarna är skrynkliga och det behövs städas endel. Men idag fyndade jag superfina juldukar innan jag begav mig mot jobbet, och när jag slutade så blev det en sväng till affären för att köpa nya julblommor (grupp). Så nu har jag piffat, strukit och donat - Jag trivs ju när det är fint och snyggt hemma.

Snart blir det en sväng ner till Friskis. Tänkte gå på ett gympapass och svettas ihjäl (kämpigt), men det är ju så roligt och jag mår så bra efteråt, så vad gör man inte ;) Dessutom blir min barnmorska så glad när jag håller igång :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar