fredag 11 december 2009

En dag i Eskilstuna




Äntligen hemma. Vi har haft en supermys idag med massa fina inköp och god mat. Men det tar verkligen på krafterna att springa runt i butiker, inte minst att hålla på och prova en massa kläder, men det var det värt.

Både jag och kristoffer hittade saker till oss själva, och så hittade vi världens sötaste bebiskläder som vi slog till på. Bodyn var extra gullig tyckte vi då lammet var luddigt & mjukt :) Vet inte om det syns på bilderna. Kommer bli supersött på våran älskling, tjej som kille.
Snart blir det storhandling på Willys sen blir det slappa framför teven hela kvällen. Det är ju Idolfinal och det får man inte missa. Spelar ingen större roll vem av Calle eller Erik som vinner, båda är värdiga vinnare.

En sak till. Jag har verkligen ääääälskar popcorn, men sen jag blev gravid har popcornsuget försvunnit totalt, jätteskumt. Undra vad man ska snaska på ikväll...

2 kommentarer:

  1. Vad konstigt att du inte är sugen på popcorn längre. Man brukar ju blir mer inte mindre sugen på smällen. Fast jag har inga cravings heller. Bara på mat och det är jag jämt sugen på.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilka söta kläder...var har du köpt dem?

    SvaraRadera