fredag 29 januari 2010

Hormonerna spökar

Min dag har inte varit den allra bästa. Morgonen började dock bra, men när jag kom på att vi går in i en ny vecka idag (vecka 33) så ville jag ta lite kort på mig och bebismagen. Sags och gjort -bilderna blev jättefina. Förde över de från kameran till datorn, och när jag ska lägga upp de i bloggen så är alla bilderna borta. En sån liten sak kan göra att hela dagen är åt pipan, men jag antar att det är hormonernas fel. Ibland känner man inte igen sig själv!

Kristoffer slutade kl 12 idag, så vi båda la oss för att vila (Kristoffer är genomförkyld och jag var allmänt hängig och nere). Efter lite vila och lunch kändes det lite bättre, och vi kom på att vi skulle baka.

Så nu ska vi baka scones, sockerkaka och chokladbollar :) Jag ser mest fram emot scones med smör och ost som smälter då smörgåsarna fortfarande är varma. Gud så gott!
Nu känns allt genast mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar