lördag 11 september 2010

Polarn o Pyret

Lowa tar sin första nap nu och då passar jag och Kristoffer på att bara slappa. När hon har vaknat ska vi traska bort till biblioteket och förtidsrösta. Självklart röstar vi rött.

Sen blir det nog en sväng till Vingåkers Factory outlet. Hoppas på ett bra barnutbud av snygga polarn o pyret kläder till fina priser. Visar er om vi hittar något.

Det blir även en sväng till Stadsparken. Göran Persson ska dit och snacka och det kan ju vara intressant att lyssna på. Ett litet tidsfördriv.

Nu ska jag slänga på mig lite smink och göra mig redo för dagen.

2 kommentarer:

  1. åh jag vill också åka dit! :) till outleten alltså :D

    SvaraRadera
  2. sv: det är ju perfekt! jag har aldrig tittat på barnavdelningen. sist jag var där var jag bara lite gravid, hehe. Men vill åka dit igeeen! :)

    SvaraRadera