torsdag 11 november 2010

Min fina




Min fina underbara sambo kom hem med två stora buketter till mig med fina röda rosor och vita liljor. De pryder köksbordet perfekt. Han är så snäll mot mig. Min fina.

Idag har Lowa och jag haft en heldag i stan. Först var det dags för babysång vid 9. Därefter blev det kaffe till mammorna och annat till barnen. När vi sjungit klart gick vi ner på stan, Lowa var på jakt efter en farsdagpresent, och hon hittade rätt nästan direkt. Det tog på krafterna så hon passade på att sova en stund när jag var hos optikern och kollade synen.
Vi åkte hungriga hem till Madde där bjöds på god lunch och lyxigt fika, och självklart en hel del tjejsnack. Efter ett par timmar hemma hos fina vännen blev det en tur till Willys. När vi ändå var i stan passade vi på att träffa sötaste Helena också. Underbar dag som gått på tok för fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar