söndag 19 december 2010

Fjärde advent

Imorse när Kristoffer åkte till jobbet följde jag och Lowa med. Vi släppte av honom och åkte sedan vidare till Flen. Det bjöds på frukost och kaffe när vi kom. Vi har även gått 2 promenader i detta busväder. Först en liten kortis med babypulkan och efter lunchen blev det en promenad på minst 1 & 1/2 timme upp till stan och runt.

Kikade in på "Huset mitt i byn" där jag har ett presentkort men det fanns bara massa julsaker (såklart) så jag tänker använda det när butiken fylls med nya inredningsprylar. Lowa gillade snöovädret, hon somnade nämligen på 1 minut i vagnen och sover än. Sömntuta.

Snart blir det middag. Kyckling, potatis, sås & sallad. Det kommer smaka extra gott idag känner jag. Blev helt slut efter snöpromenaden (det var jääkligt dåligt plogat).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar