lördag 4 december 2010

Lördagsmorgon

Hallå

Vilken härlig vinterdag att vakna upp till. Det är vitt vitt vitt så långt ögat kan nå.

Lowa vaknade vid 8.30 och tyckte det var dags för oss också, vilket det såklart var. Vi gick upp och åt god frukost och nu har jag tagit mig en kopp kaffe. Om en stund tänkte vi åka in till Katrineholm för att gå lite i affärer, köpa julklappar och unna oss en god fika.

Ikväll nalkas det 30-årsfest för Fredde. Vi skulle tydligen bli runt 70 personer så drag lär det bli. Så ikväll blir det "barnvaktspremiär" för Lowa. Hennes mormor & morfar ska komma hit. Hoppas det går fint men det gör det säkert.

2 kommentarer:

  1. Jag är ledsen om du ser detta som reklam men jag vill bara tipsa om att jag har en tävling på min blogg i samarbete med SUMOpix där du kan vinna 300:- att köpa bland annat canvas tavlor för :)
    Du behöver bara svara på en fråga :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en härlig kväll och att barnvaktspremiären blir lyckad.. :) Kram kram

    SvaraRadera