fredag 28 januari 2011

Härliga fredag


Lowa & Dexter. Bästa vänner enligt Lowa.

Godmorgon, ja idag är det faktiskt en god morgon. Vet ni när Lowa och jag vaknade imorse? Klockan 10.10. Så sovit har vi gjort hela familjen även om kvällen var jobbigare än de 2 kvällar innan. Lowa var så ledsen att mitt mamma-hjärta gjorde så ont att jag blev tvungen att ta henne till vår säng. Det kändes så himla skönt att bara hålla om henne och mysa, men de få timmar hon låg hos oss var som vanligt, bök & stök så jag bar henne till sin säng när jag fått nog, och då blev hon ledsen en kort stund och sedan sov hon till morgonen. Sköööönt.

Idag när Kristoffer slutar jobba kommer han och hämtar mig och Lowa för att åka till Flen och gå ut och äta med pappa, syrrorna & brorsan (mamma är utomlands med en vän). Inte varje dag vi går ut så det ska bli mysigt. Då kanske man kan unna sig ett glas vin nu när man slutat amma?

I helgen är min älskling ledig, då blir det storhandling på lördagmorgon, sen tänkte jag hem och baka semlor till oss, så de som vill komma på fika är varmt välkommen.

1 kommentar:

  1. Haha det ser inte ut som att Dexter tycker detsamma! Bli nypt ser inte så skönt ut! ;) Haha..
    Jag måste komma ut och se hur ni har det när jag kommer hem, jättenyfiken!!

    Puss

    SvaraRadera