måndag 24 januari 2011

Hej måndag

Helgen har gått alldeles för fort och nu är det ny vecka igen. Krisoffer har jobbat både lördag & söndag, så vi har inte hittat på så jättemycket. Igår hade Lowa och jag en heldag i Flen. Vi brukar passa på att åka dit på söndagar då Kristoffer jobbar helg och börjar 9.45. Smidigt då vi kan åka med honom till jobbet och sen vidare till Flen.

Nu ska Lowa och jag laga lite middag. Lite tidigt kanske ni tänker? Men jag tänker såhär, förbereda! Eller rättare sagt laga klart hela middagen för att sedan värma på i micron när jag kommer hem från träningen. Gumman och jag har ändå inget planerat idag så jag kan laga klart maten så slipper Kristoffer efter jobbet (så har de far & dottermys ist).

Ska ta och plinga syster Emma. Hon skulle nämligen komma hit i eftermiddag för att sedan hänga med mig in till stan. Får se vad hon säger.

1 kommentar:

  1. Det går inte veta om det är tidigt eller sent, eftersom dina klockslag inte stämmer på bloggen ;) Enligt den så bloggade du kl 04.51, och jaa, det är väl lite väl tidigt för middag! :)

    SvaraRadera