söndag 31 juli 2011

30-årsfest, hylla & foglossning

Nu är äntligen konsollhyllan jag pratat om klar. Målad, limmad/spikad, fästen har kommit på palts och den har målats en gång till. Ligger i köket och har gjort hela helgen. Har jobbat som en tok så har inte pallat sätta upp den, men imorgon är jag leeeedig och då ska den komma på plats.

Förövrigt har jag svinont i höften ikväll, foglossning är inte att leka med. Går runt här hemma med myrsteg om jag verkligen måste gå. Har jobbat över 10 timmar idag så både jag och höften är helt slut. Vi ska mysa i soffan framför "Tusenbröder", en grym serie som typ alla sett förutom vi (men nu har vi sista filmen kvar, ja de två sista "delarna" är filmer).

Igår efter jobbet stressade jag hem för att göra iordning mig snabbt som attan, för att sedan åka in till stan på 30-årsfest. Det var Marie som fyllt år och självklart skulle det firas! Vi var en drös sim-mammor och självklart fler vänner till Marie. En mycket trevlig kväll med god mat och härliga människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar