måndag 22 augusti 2011

Äntligen skinnjackan







Idag när posten kom hade även H&M lite nyheter att dela med sig av. Jag som precis skrivit i inlägget nedan att jag inte ska köpa något nu när jag är gravid har precis klickat hem dessa godingar. Kunde inte låta bli när jag såg att "skinnjackan" jag varit på jakt efter alldeles för länge fanns nu i butik igen. De har haft en liknande för något/några år sedan som tog slut direkt, och som nu ligger på runt tusenlappen på tradera ist för 399 kr. Självklart var jag tvungen att slå till.


Lite svårt att veta storlek nu när magen är stor, så jag klickade hem två stycken i olika storlek, så får jag gissa mig till vilken som blir bäst efter förlossningen. Dessutom var det 25%rabatt på valfri vara, alltså 299 kr för denna! Visst får man skicka tillbaks gratis (den jackan jag inte ska ha) och fortfarande få rabatten?

1 kommentar: