söndag 2 oktober 2011

Helgen i rasande fart

Helgen är redan över, den hann knappt börja känns det som. Vi har haft Kristoffer hemma och det gillas (han jobbar varannan helg). Igår hade Lowa och Kristoffer dotter-far dag då jag var iväg till Ikea tillsammans med syster Åsa.

Hann med några andra affärer också, det blev en heldag helt enkelt. Det kändes i kroppen, var helt slut i bilen påväg hem men var såklart tvungen att hålla mig pigg då jag körde. Väl hemma var det bara att göra sig redo för en födelsedagsfest hemma hos Helena. Trevligt att träffa lite folk, även om kvällen blev tidig för mig. Åkte hem runt 21 och myste med sambon i soffan.

Idag har familjen varit ute i skogen o knatat. Det går sådär för Lowa, men hon kämpar på bland stockar och stenar. Blev även en sväng till lekparken innan det var dags för lunch och sen sovstund (även för mig).

På eftermiddagen var vi in till stan för ett par ärenden - handling, hälsa på i Freddes nya lya, tanka, köpa amningskudde av en bloggläsare (Elin :) med mera. Köpte även med oss pizza hem som vi moffat i oss såhär på söndagskvällen, perfekt avslut på helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar