lördag 14 april 2012

Shopping åt mamman i huset

Igår blev det en tripp till Lager 157. För en gång skull hittade jag kläder - till mig själv. Det händer inte ofta, beror mest på att jag inte orkar prova och samtidigt ha koll och underhålla barnen. Igår va dock Emma, Åsa & mina föräldrar med så då var det inga problem.

Underbar känsla att dra på sig storlekar msn inte kunnat ha på länge. Jeansen satt dock snortajt men om en månad blir de nog perfekta. Klänning, jeans och en topp för 480 :-. Tänkte även köpa nya Converse men det blev inte så den här gången. Ville helst ha ett par i någon pastellig färg vilket inte fanns.

1 kommentar:

  1. Oh snyggt! Jag tog mig aldrig tid att titta på kläderna, började ju jobba kl 12 sen.

    Angående sin fråga om protein, det är nästintill omöjligt att få i sig "för mycket " protein. Men OM man nu skulle få i sig för mycket så omvandlas det till energi istället, men då ska man äta braaaaa mycket! Jag äter sjukt mycket redan nu, men tycker ändå att det är svårt att få i sig tillräckligt för att fet ska omvandlas till muskler genom kosten.

    Puss & kram!

    SvaraRadera