söndag 15 april 2012

Trädgårdspyssel

Familjen har haft en kanondag ute i trädgården. Vi har äntligen börjat med vårt grönsaks/kryddland (det ska även få plats lite blommor i). Det blir dock inget land, utan jag tänkte plantera & så i pallkragar som jag ska måla vita.

Känns skönt att vara igång. Självklart ska jag visa bild lite senare. Förebild har ni redan sett i inlägget lite längre ner.

Lowa har lekt och busat för fullt på baksidan. Superkul att hjälp mamma
och pappa gräva. Wilton var såklart också med, men han nöjde sig med att titta på. Vi fick en hel del sol dessutom, underbar dag!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Martina heter jag och väntar mitt första barn i juni. Hittade hit av en slump och jag tycker din blogg är mysig att läsa. Vad duktig du har varit att gå ner så mycket. Själv känner jag mig som en flodhäst just nu...

    Kram Martina

    SvaraRadera
  2. Hej Martina.


    Va kul att du hittade hit av en slump. Nya bloggläsare är alltid välkomna att följa det jag skriver om, och gamla också såklart.

    Ja det känns skönt att jag gått ner mycket, alla mina gravidkilon är borta. Men visst har jag fått kämpa för det. Är inte av dem lyckliga som rasar av amningen, jag har tränat och ätit rätt. Du behöver inte känna dig som en flodhäst, du är ju gravid :) njut ist och ta tag i det senare.

    Kramar Anna

    SvaraRadera