söndag 26 augusti 2012

Måndag morgon

Nu är Lowa lämnad på dagis och det gick precis lika bra som det brukar. Igår när jag plockade ihop alla hennes extrakläder insåg ja att lilldamen skulle behöva lite nytt, speciellt byxor (lång och smal) som är lite svårköpt åt henne då de antingen är för stora i midjan eller för korta i bena. Dessutom lite mer trosor går åt och några långärmade tröjor samt en höstjacka. Får bli ett shoppingbesök snart eller om man i lugn och ro klickar hem lite från nätet. Lillgubben behöver en del han också!

Solen skiner ute så nu när ja druckit upp min kaffe ska vi ta på oss för att gå ut och promenera. Måste bli bättre på den fronten. Träningen den här veckan blir bara i gymmet. Lite trist kan ja tycka ibland då ja hällre går på pass, men på ett sett bättre för det gör min kropp gott att bli starkare och d samtidigt fastare i hullet.

Om några vill leka/umgås nu så har vi en hel del tid över. Hojta till!

2 kommentarer:

  1. havanna är oxå väldigt lång och smal. POP har as bra brallor för dom, med såna där elastiska band runt i mudden så man kan reglera hur tajta dom ska vara i midjan så de kan använda dom jätte länge! (jag är morgontrött, så jag skyller på det när jag inte kommer på vad det heter ;) ) lite dyrare kanske men värt det när man inte behöver köpa lika många!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset :) Då ska ja kolla in deras brallor. Haha jodå jag förstår vad du menar, ibland är det inte lätt att sätta orden på de man menar. Kramar

    SvaraRadera