söndag 26 augusti 2012

Vardagen kommer ikapp

Imorgon drar vardagen igång här hemma igen, känns både tråkigt & skönt. Kristoffer ska börja jobba och Lowa går tillbaka till dagis (15 timmar/vecka).

Nu när vardagen tar fart så kommer alla rutiner på köpet, kanon tycker jag. Nu är vår underbara semester och ledighet över tyvärr, men då är det hög tid att börja dra ner på alla godsaker igen och bli bättre med mina fettförbrännande PW:s. Träningen går bra och har gjort i stort sett hela sommaren bortsett från när vi varit bortresta. Jag mår såå himla bra av träningen så jag hoppas det kommer gå minst lika bra när Kristoffer jobbar heltid igen. Får bli som förut - stängningarna = gym för mig på morgonen medans när han öppnar = mina favoritpass på kvällen. Tjohoo!

Jag ska även försöka lägga i en högre växel här på bloggen också, va tycker ni om de va ;)

Kommer kännas konstigt imorgon efter 8 veckor ledighet tillsammans hela familjen, men som sagt - skönt med rutiner igen och vardagarna är inte så trista heller med två underbara små barn vid sin sida. Kan inte önska mig något annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar