söndag 27 januari 2013

Nytt på ingång

 
Här hemma sover barnen och sambon jobbar. Jag själv har suttit i snart två timmar med bloggen. Yes box, någon gång idag kommer ni få ta del av nya headern och presentationen. Jag är mer än nöjd. Headern blev väldigt "jag", färgmässigt samt bilderna. Alla bilder tagna av mig, så personligare kan det inte bli. Som sagt, väldigt nöjd.
 
Varför ni inte får se den nya bloggen redan nu är för att jag har lite problem med att få till storleken på headern så det ser bra ut, så därför tar jag lite hjälp av syrran Emma med det. Tror det är en enkel match att fixa.
 
Skönt med lite uppfräschning här, nu när jag börjat om på nytt och fått skrivglädjen tillbaka.
Kramar

2 kommentarer:

  1. Jättefin header! Vilket program använder du?

    SvaraRadera
  2. Tack snälla :) Jag använder mig av PhotoScape. Vilket gör du i?
    Kram

    SvaraRadera