fredag 23 juli 2010

Lowas dopdag imorgon

Idag har mina föräldrar och syskon kommit upp till Sveg för att gå på Lowas dop som äger rum imorgon. Jag tror vi har läget under kontroll. Det mesta är fixat, bara bord och stolar som ska hämtas imorgonbitti - det blir långbord i trädgården. Det blir ett dop för de närmsta, vi blir 20 personer.

Lowa kommer va så fin i dopklänningen imorgon. Det är lite guldbrodyr framtill som gjorde klänningen extra speciell. En rosa rosett har den också. Bilder från morgondagen kommer så fort jag har tid.

Lowa sover för fullt i sin säng så nu tänkte även vi passa på att få lite sömn. Det blir en lång dag imorgon. Ska upp i tid och försöka locka håret, hoppas det blir bra. När vi kommer hem till Katrineholm igen får det bli lite mer mörk färg i håret. Har bestämt att det får bli brunt ett tag till, har ju fått så fina komplimanger, tack snälla.

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt med dop :) Har inte skickat ut tackkort från Leons dop än så det måste jag göra nu i dagarna. . . han döptes ju den 8 maj :S

    Det är jättekul med smakisar :) Vi började några dagar efter att Leon blivit fyra månader. Palsternacka tycker jag du ska börja med, lite söt len smak :) .. perfekt som första smakis.
    Jag helammar ja och känner inte att jag vill sluta med det än så vi tar det lugnt med maten :)

    SvaraRadera